Vitajte na stránke Kumran.sk

Kumrán je miesto v púšti pri Mŕtvom mori, kde boli po 2. svetovej vojne nájdené na pergamenových zvitkoch pochádzajúcich z 1. stor. n. l rozsiahle úseky biblických kníh. Veríme, že Kumran.sk sa pre Vás stane miestom, kde si aj Vy nájdete svoje „zvitky“, ktoré Vám pomôžu hlbšie vstúpiť do tajomstva života s Bohom. K tomu Vám ponúkame zaujímavé zľavy a akcie.

Ako nakupovať

Úplné obchodné podmienky nájdete tu. Na tomto mieste Vám ponúkame niekoľko praktických rád a informácií, ktoré Vám uľahčia nakupovanie v našom e-shope:

Na Kumran.sk môžete pohodlne nakupovať kedykoľvek chcete. Ponuku našich titulov si môžete prezerať bez registrácie. Ak Vás niečo zaujme, vložte si tovar do košíka a môžete pokračovať vo vyhľadávaní. Ak ste hľadali konkrétny titul a nenašli ste ho v ponuke (napr. ide o starší titul), napíšte nám a pokúsime sa Vám ho objednať. Ak sa rozhodnete vybraný tovar kúpiť, pristúpte k „pokladni“. Pre zaslanie objednávky musíte byť u nás zaregistrovaný. Vaša objednávka je záväzná a jej zadaním súhlasíte s týmto nákupným a reklamačným poriadkom a podmienkami dodania. Po záväznom potvrdení objednávky dostanete e-mailom potvrdenie o jej prijatí na adresu, ktorú ste uviedli. Objednávku môžete bezplatne stornovať do 12 hodín od jej zadania e-mailom alebo telefonicky. Odoslaním objednávky zákazník vyjadruje súhlas s Obchodnými podmienkami a objednávka sa stáva záväznou pre kumran.sk aj pre zákazníka. Ak nie je stornovaná v lehote na to určenej, zákazník sa zaväzuje ju prevziať. V prípade odopretia prevzatia máme právo na úhradu nákladov spojených s odoslaním a vrátením zásielky až do výšky 10,- €.

Vaša objednávka bude uložená vo Vašom konte a o jej postupe vybavovania budete taktiež informovaný e-mailom. V každej zásielke bude priložený daňový doklad.

Ceny

Na takmer všetky tovary z našej ponuky Vám poskytujeme zľavu oproti bežnej maloobchodnej cene. Zákazníkom garantujeme výšku ceny platnú pri zadaní záväznej objednávky. K cene neúčtujeme balné. Zároveň ponúkame ďalšie zľavy na poštovnom v závislosti od veľkosti objednávky a spôsobu platby.

Spôsob platby

U nás môžete platiť týmito spôsobmi:

1. pri prevzatí tovaru na dobierku

2. platba vopred-– získate tak nižšie ceny poštovného. Platba vopred je možná týmito spôsobmi:

- prevodným príkazom pred odoslaním tovaru (po zadaní objednávky sa Vám zobrazí číslo účtu a variabilný symbol, objednávka bude odoslaná po pripísaní sumy na náš účet) - úhradu je potrebné realizovať do 10 dní,

- cez platobné moduly Tatrapay, VÚBplatba a SporoPay,

- platobnou kartou Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro alebo Diners Club cez systém CardPay,

- pre zákazníkov zo zahraničia je možné zaplatiť v CZK na náš účet vedený v CZK (informáciu o výške sumy v CZK a čísle účtu dostane zákazník mailom), alebo je možná aj platba kartou (je potrebné to uviesť do poznámky k objednávke a následne Vám odošleme mail s presmerovaním na platobnú bránu).

3. v hotovosti - pre tých, ktorí si prídu objednávku vyzdvihnúť osobne v našom sklade v Podolínci

Podmienky dodania

Doba dodania (zásielka je odovzdaná na pošte alebo kuriérovi) je závislá od výberu produktov a stavu na sklade. Pri každom produkte nájdete nad informáciou o cene za produkt buď nápis „Máme na sklade“, čo znamená, že daný produkt je aktuálne prístupný na sklade (avšak pri objednávke väčšieho množstva sa môže stať, že nemáme k dispozícii dostatočný počet kusov - táto informácia sa Vám zobrazí v sumarizácii nákupného košíka), alebo „Zvyčajne posielame do ... dní“, čo znamená, že titul musíme objednať. Objednanie tovaru u slovenských titulov trvá zväčša 3 –4 pracovné dni, u českých titulov môže byť táto lehota dlhšia, zväčša to trvá 10-15 pracovných dní. Tovar, ktorý dovážame zo zahraničia, objednávame zväčša raz za mesiac - v prípade, že ho nemáme na sklade, dodacia doba je približne 30 dní. Ak je nejaký produkt nedostupný dlhšie, stiahnutý z predaja, resp. vypredaný, budeme Vás o tom samozrejme informovať.

Záručné a reklamačné podmienky

Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov. Zákazník má právo zakúpený tovar, ktorý mu bol odoslaný prostredníctvom pošty, vrátiť do 14 pracovných dní od prevzatia zásielky.

Taktiež zákazníkovi ručíme za:

  1. dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
  2. dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
  3. dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke (niektoré produkty môžu byť vypredané, o tom Vás samozrejme budeme informovať)
  4. pri platbe vopred ručíme za vrátenie peňazí po prekročení maximálnej uvedenej dodacej lehoty, ak sa so zákazníkom nedohodneme inak
  5. priloženie daňového dokladu

 

Nenesieme zodpovednosť za:

  1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
  2. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
  3. poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!
  4. obsahovú náplň knihy oficiálne vydanú vydavateľom.

 

Zákazník je povinný sa s dodaným tovarom dôkladne zoznámiť a o zistených vadách informovať predávajúceho do 14 dní od prevzatia tovaru. Poškodený tovar zašlite späť obyčajnou zásielkou na adresu Kumran s.r.o., Mariánske nám. 17, 065 03 Podolínec. Písomné oznámenie o zistenej vade zaslané predávajúcemu musí obsahovať stručný popis vady, ako sa prejavuje. Pri CD uviesť stopu a čas, pri ktorom sa vady prejavuje, pri knihách vyznačené čísla poškodených alebo chýbajúcich strán. Tovar nesmie byť mechanicky poškodený nesprávnym zaobchádzaním, príp. poškodený prehrávacím zariadením kupujúceho. K reklamácii je potrebné priložiť kópiu dokladu o zaplatení a kópiu faktúry. Reklamovaný tovar vám vymeníme kus za kus, prípadne za iný, ktorý si vyberiete, alebo Vám vrátime peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciame.

Úplný reklamačný poriadok si môžete prečítať tu.

Na akékoľvek otázky, nejasnosti a pripomienky vám radi odpovieme.