Máte otázky? Poradíme vám!
0911 287 854 (Po - Pia 8-15)
Nákupný košík 0,00 €

Váš košík

Spolu: 0,00 €
Neobyčajný influencer

Neobyčajný influencer

    8,28 €
    Bežná cena 8,90 €
    S nami ušetríte 7%

    Máme na sklade.

    » Pridať do zoznamu želaní

    Neobyčajný influencer

    Kniha Neobyčajný influencer má potenciál ovplyvniť kvalitu a smerovanie životov ľudí v tvojom okolí. Cez teba. Lebo nik nie je natoľko obyčajný, aby na jeho vplyve nezáležalo. ;) Jej autormi sú José Calvo Aguilar a Janči Máhrik

    viac o produkte prečítať ukážku

    Väzba:
    mäkká
    Jazyk:
    slovenský
    Rok vydania:
    2020
    Počet strán:
    168
    Formát:
    A5
    Vydavateľstvo:
    Porta libri
    Hodnotenie:

    Celkové hodnotenie:

    0
    Zatiaľ bez recenzií

    Zobraziť recenzie

    Ohodnoťte tento produkt aspoň 10 slovami a my pošleme 1 € na podporu vzdelania v Afrike

    Ohodnotiť produkt
    Najširšia ponuka, dobré ceny doručenie zadarmo od 49,- €.
    Najširšia ponuka, dobré ceny doručenie zadarmo od 49,- €
    Odosielame do 24 hodín všetko, čo máme na sklade.
    Odosielame do 24 hodín všetko, čo máme na sklade
    16 rokov skúseností vybavíme tisíce objednávok ročne.
    16 rokov skúseností vybavíme tisíce objednávok ročne

    Viac o produkte

    Kniha Neobyčajný influencer má potenciál ovplyvniť kvalitu a smerovanie životov ľudí v tvojom okolí. Cez teba. Lebo nik nie je natoľko obyčajný, aby na jeho vplyve nezáležalo. ;) Jej autormi sú José Calvo Aguilar a Janči Máhrik

    Kým dnes je výraz influencer synonymom fenoménu, ktorý sa týka viac menej marketingového sveta a internetu, rád by som sa vrátil k pôvodnej definícii slova influencer.

    Podľa slovníka je influencer „ten, ktorý vplýva“. Človek, ktorý má vplyv na druhých, je influencer.

    Influencer môže byť v spoločnosti považovaný skôr za negatívny jav. Možno si niektorí myslia, že influenceri sú ľudia, ktorí túžia len po peniazoch, po (krátkodobej) sláve. Ide o biznis, povolanie hnané sebeckou túžbou. Ich cieľom nie je zmeniť svet k lepšiemu, ale prezentovať sa a mať obdiv od čo najväčšieho počtu ľudí (a tak nalákať firmy, aby ich sponzorovali, či už priamo alebo cez rôzne produkty a benefity). Preto sa chceme hneď v prvej kapitole vrátiť k pôvodnému významu pojmu influencer. Bez marketingu. Bez biznisu.
    Influencer je človek, ktorý vplýva na druhých.

    Recenzie

    Ohodnoťte aspoň 10 slovami a my pošleme 1,- € na podporu vzdelania v Afrike
    Zatvoriť
    Hodnotenie:
    Meno:
    Text:
      Pridať recenziu

    Napísali o nás

    Veď Boh nám nedal Ducha bojazlivosti, ale Ducha sily, lásky a rozvahy.

    2 Tim 1,7